Terapeutická oblast Diabetes

Diabetes je celoživotní metabolická porucha, která postihuje přibližně 370 milionů dospělých po celém světě. Máte-li diabetes 2. typu, jistě oceníte význam péče o své zdraví.

Diabetes 2. typu může být důsledkem jiného onemocnění, například nealkoholického ztukovatění jater (NAFLD), což je tiché onemocnění s málem příznaků, případně bez příznaků. Ztukovatění jater může přerůst do nealkoholické steatohepatitidy (NASH) a vést až k cirhóze nebo karcinomu jater.

Domníváte-li se, že Vám hrozí riziko, zvažte zapojení do klinických hodnocení a zdarma Vám nabídneme vyšetření Fibroscan, kterým posoudíme poškození jater.

• Hledáme dobrovolníky pro účast v klinických hodnoceních, kteří nám pomohou lépe porozumět tomuto onemocnění a najít nové způsoby léčby.
  • Způsobilí účastníci podstoupí zdarma zdravotní vyšetření Fibroscan a rovněž veškerá péče ve studii jim bude poskytnuta bezplatně.
  • Společnost Synexus Vám rovněž může pomoci s přepravou na jednu z klinik a zpět domů, případně proplatí přiměřené cestovní výdaje.

Všechna klinická hodnocení společnosti Synexus jsou schválena nezávislou etickou komisí.

Abychom mohli posoudit Vaši vhodnost pro nadcházející studie, prosíme:

Kliknutím na „ Zavolat“ se spojíte s naším týmem.

Pro vstupní vyšetření a rezervaci schůzky klikněte sem

Pro více informací volejte

Vše, co potřebujete vědět

Jedná se o vyšetření podobné ultrazvuku používanému v těhotenství. Měří pružnost (nebo naopak tuhost) Vašich jater. Zdravá játra by měla být měkká a pružná. Pokud jsou však ztuhlá, jedná se o známku poškození.

Jedná se o bezbolestný zákrok, při němž po horní části břicha přejíždíme sondou.

Vyšetření Fibroscan podstoupíte při ambulantní návštěvě kliniky.

Výsledky tohoto vyšetření pomohou lékařům zjistit míru poškození Vašich jater a rozhodnout o nejlepší další léčbě.

Měření míry poškození jater je užitečné u osob s těmito stavy:

• Virová hepatitida typu B a C
  • Alkoholické poškození jater
  • Nealkoholické ztukovatění jater
  • Souběžná infekce hepatitidy C a HIV
  • Hemochromatóza (porucha metabolismu železa)
  • Jiná onemocnění jater
  • Jaká jsou rizika?

Vyšetření nepředstavuje žádné riziko. Je bezbolestné a neinvazivní (to znamená, že se neprovádí uvnitř těla a nedochází k porušení kůže).

Jako jedna z největších a nejrenomovanějších společností pro klinická hodnocení na světě poskytuje společnost Synexus přátelské prostředí, kde máte příležitost pomoci ostatním a možná i sobě. Klinická hodnocení skýtají příležitost pomoci výzkumníkům při nalézání lepších způsobů léčby pro další pacienty v budoucnu.

NASH (nealkoholická steatohepatitida) je jaterní projev metabolických poruch, jako je obezita, diabetes (cukrovka) nebo vysoký cholesterol. Kromě toho mají lidé s onemocněním NASH vyšší riziko kardiovaskulárních komplikací (týkajících se srdce a cév), které mohou vést k srdečnímu infarktu nebo závažnému srdečnímu onemocnění.

Posuďte svou způsobilost k nadcházejícím klinickým hodnocením pomocí našeho online screeningového dotazníku

Zavolejte si pro více informací na číslo 00420 296 183 146. Neváhejte, počet účastníků je omezen!

Znáte-li někoho, kdo by mohl být vhodným kandidátem do této klinické studie, požádejte ho, aby nám zavolal.

Spolu vyvíjíme léky budoucnosti.