Lupus

Staňte se součástí klinických hodnocení. Udělejte něco prospěšného.
Terapeutická oblast Imunologie a očkování

Lupus je autoimunitní onemocnění – což je stav, kdy se imunitní systém obrátí proti částem organismu, které by měl naopak chránit. Lidé s lupusem proto často zažívají extrémní únavu, trápí je horečka, bolest, otok nebo ztuhlost kloubů, bolest na hrudi, kožní vyrážky a další příznaky, které ovlivňují jejich práci, rodinný život i trávení volného času. Ne vždy se daří tyto příznaky dostat pod kontrolu pomocí léků.

• Hledáme dobrovolníky pro účast v klinických hodnoceních, abychom porozuměli danému onemocnění a pomohli hledat nové způsoby léčby
  • Způsobilí dobrovolníci budou dostávat péči v rámci klinického hodnocení bezplatně
  • Společnost Synexus může rovněž pomoci se zajištěním dopravy do jednoho z našich zdravotnických zařízení a zpět, případně proplatit přiměřené cestovní výdaje.

Všechna klinická hodnocení prováděná společností Synexus jsou schválena nezávislou etickou komisí.

Abychom mohli posoudit Vaši vhodnost pro nadcházející studie, prosíme:

Kliknutím na„ Zavolat “ se spojíte s naším týmem.
00420 234 290 809

Pro vstupní vyšetření a rezervaci schůzky klikněte sem

Pro více informací volejte

00420 234 290 809

Vše, co potřebujete vědět

Synexus jako jedna z největších a nejuznávanějších organizací na světě, zabývajících se pořádáním klinických hodnocení, nabízí přátelské, uvolněné prostředí, v němž budete mít možnost pomoci ostatním a možná i sobě. Klinická hodnocení jsou možností, jak výzkumným pracovníkům pomoci při hledání lepších způsobů léčby pro další lidi v budoucnu.

Pokud splňujete následující požadavky, je možné, že budete způsobilý/á k účasti v některém z klinických hodnocení:

• nejméně 18 let
  • Máte diagnózu lupusu

Žádná úleva s Vašimi současnými léky?

Zavolejte si pro více informací na číslo 00420 234 290 809. Neváhejte, počet účastníků je omezen!

Znáte-li někoho, kdo by mohl být vhodným kandidátem do této klinické studie, požádejte ho, aby nám zavolal.

Spolu vyvíjíme léky budoucnosti.