Aktualizace při onemocnění COVID-19 — zůstáváme otevření.

Pro bezpečnost personálu i pacientů jsou centra společnosti Synexus tzv. COVID-19 „SMART“ (chytrá) zdravotnická zařízení. To znamená, že využíváme nejlepší postupy, abychom snížili vystavení se viru, a jejich záměrem je zajistit, abychom zůstali otevření a k dispozici pro výzkum hodnocených přípravků.

Chytré kroky při onemocnění COVID-19, které přijímáme k zajištění bezpečnosti, zahrnují:

• Výrazné zvýšení dostupnosti ordinace pomocí video návštěv
  • Pokračování v pečlivých úklidových a dezinfekčních postupech vyšetřovacích místností po návštěvě každého pacienta • Používání vhodného osobního
  • Používání vhodného osobního ochranného vybavení pro všechny členy personálu v našich zdravotnických zařízeních

Podnikněte další krok a zjistěte, zda splňujete podmínky pro účast v místních klinických hodnoceních srdečního selhání

Chronické srdeční selhání je na celém světě na vzestupu, každý rok přibývá případů tohoto onemocnění. Bohužel srdeční selhání jde ruku v ruce s chronickým onemocněním ledvin.

Odhaduje se, že 38 milionů lidí na celém světě trpí chronickým srdečním selháním, což vede k více než 1 milionu hospitalizací pouze v USA a Evropě a náklady celosvětově představují 108 miliard dolarů. A co je ještě horší: srdeční onemocnění je velmi spojeno s onemocněním ledvin.

Srdeční selhání znamená, že srdce nefunguje dobře jako pumpa při čerpání krve, což může snížit množství kyslíku v ledvinách a způsobit onemocnění ledvin. Pokud ledviny nefungují dobře, hladiny hormonů se mění a zvyšuje se krevní tlak – a srdce pracuje obtížněji, což zhoršuje srdeční selhání.

Pacienti se srdečním selháním mají často nakonec rovněž onemocnění ledvin. Tento začarovaný kruh může být smrtelný; ve skutečnosti je srdeční onemocnění hlavní příčinou úmrtí lidí na dialyzační léčbě.

Clinical trials need human volunteers to participate under the supervision of a physician and / or healthcare professional. As clinical trials continue, physicians are gaining more and more information about the drug or treatment being studied. Only through clinical trials can we find out if medicines and treatments are effective and safe.

Zabere to jen pár minut.